Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

2004-11-27

 

Tack, Annica, för uppmärksamheten!

Just hemkommen från en resa utan Internetuppkoppling läser jag till min stora glädje att Annica Tiger valt att lyfta fram Surftips - Seniorer i en av sinaBloggtreklöver. Jag känner mig hedrad!

Jag upptäckte att bloggen är ett enkelt och utmärkt verktyg inte minst när man vill berätta för andra om upptäckter som man gjort på nätet. Surftips - Seniorer kom till för att tipsa nyblivna IT-seniorer om vad mycket matnyttigt och spännande som finns att upptäcka på Internet med datorns hjälp. Och sedan har det fortsatt av bara farten. Ett utmärkt sätt att hålla sig själv informerad!


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours? Listed on Blogwise

#blog-pager-newer-link { float: $startSide; } #blog-pager-older-link { float: $endSide; } #blog-pager { text-align: center; } .clear { clear: both; } .widget-content { margin-top: 0.5em; } /** Tweaks for layout editor preview */ body#layout #outer-wrapper { margin-top: 0; } body#layout #main, body#layout #sidebar { margin-top: 10px; padding-top: 0; } ]]>
Site Feed

| Utbildningstips